Wuz Gandhi a homosexual?

De bus man is  a Sai Baba devotee so I jump in de bus an' we talk 'Sai Ram' . Meh min' deh pun de tings I gah fuh do , when de bus man shout at me.. 'Wuz Gandhi a homosexual'.
I jump an' seh.. whuh? Who? . Bus man seh how dey bad namin' Gandhi an' sehin how he wuz a homosexual.
I seh.. suh whuh wrang if he wuz a homosexual.. he aint do whuh he had to do? It mek anyting different?
Bus man seh.. dat is not de point, but how dey could lie?
I seh.. well far as I know, dey find de love letters dat Gandhi write to de white man he did like.

Bus man seh.. so what.. two man cyan like each odder? Why can't a man tell anodda man he love him wid out it being homosexual?

I seh.. well all ah duh.. true true.. but how you know dat dem aint had someting going on?

Bus man seh why dem Christian people slanderin' Hindu leaders like dat. 

I tell de bus man, nah.. is because you lookin' at de ting from a christian perspective , dat you tink someting wrong wid Gandhi fuh liking anodda man.  I tell de Bus man dat Hindu book like Ramayan got ting about napumsuka and third gender an' dat dem ting was never problem in Hindu culture.

Bus man.. seh.. is whey I get dat from? I quote de Ramayana.. Uttarkanda 87..

De conductor den ask me.. 'can you repeat what you just said? I am interested in religion'

I jump.. because is a lang time since a bus conductor ask me bout religion and den talk in school English.

So I seh.. Yes,the Hindu scriptures do not have any special condemnation for homosexuality. The Hindu literature is very diverse.
Bus conductor said.. "but the Garuda Puran is clear about human duties. And the other puranas have clear rules for sexuality. "
I seh.. which purana seh suh an' which part? De conductor seh "Go and check online .. check what Swami Prabhupada had to say  " 

I seh, but Hinduism is diverse.. do you hear what others have to say? De conductor den talk a set of tings from different Upanishads and my head scrambling through all dem ting I does read.. but nutting aint comin' ..

Bus man meanwhile.. husslin' de passengers.. he 'lowin' de conductor fuh talk and just open and close de door as needed.



By dis time.. de bus reach Bourda .. de conductor and de driver ask me if i coming out now.. I seh yeah yeah.. even tho' i had to come out de next stop.

Anodda day I stand up wid meh two salt bag full wid market ting, an; dem man pass again.. de conductor look at me an' smile.. but fortunately - ah mean.. unfortunately.. dem was going Campbelville Kitty, an' I wuz going Kitty.



Comments

Popular posts from this blog

Turpentine mango madness

Dear Janelly David, I am sorry..

The spider which drew me in..