"Tek a squeeze" ..minibus as de nation

Bus pull up, door open; Lamaha.. driver seh yeah and wave he hand behind he.
Old man comes out the bus.

Driver seh siddown deh. I vote to go in de bus and siddown deh betwen the old man and an old lady and another lady with a bag. 4 pun a set mek fuh 3. But I vote fuh dis Lamaha bus instead of de odder Carifesta bus because I late and I believe it gun kerry me where I want to go.

Bus look full. Reach Pere Street and is two people who want to come in.
Dey vote too , to come in de bus even though it only have seat fuh one
 We waiting on de driver. De leader who we accept pun de journey.

Old man jump out..  more bus passing.

Driver seh 'tek a squeeze, somebody coming out just now'. Nobody complain. Old man is not do conductor. De driver has de money in his hand.  At least de music is low and nice and de bus not moving so fast like de odders.

Old man come back in, somebody sit at de back and I think is 5 on a row mek fuh 4 and another one in front.

The people come in and everybody tek de squeeze. People have places to go.

If police de stop de driver, I sure all of we would ah suck we teet and vex wid de police because we vote fuh dis driver fuh kerry we where we want to go.

And we all agree fuh tek de squeeze til we get where we going.

Comments

Popular posts from this blog

Turpentine mango madness

Re-writing Irfaan Ali's disgraceful statement after accepting his comrade's resignation

My experience with depression - Dr Raquel Thomas-Caesar